Back in Australia - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Max Vos - WaarBenJij.nu Back in Australia - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Max Vos - WaarBenJij.nu

Back in Australia

Door: Max Vos

Blijf op de hoogte en volg Max

02 Januari 2016 | Australië, Brisbane

Inmiddels is het 2 januari 2016, en is er alweer een hele periode voorbij.
Een klein stukje terug in de tijd.

De hele maand november heb ik farm work gedaan in Bundaberg. Na de eerste week ben ik geswitcht van hostel en van farm, zodat ik bij Maarten en Samantha in het hostel terecht kwam. Farm work was hard werken maar ik heb toch een hoop geleerd. Het is een ervaring op zich. Tussen het werk door was het erg gezellig in het hostel, met Maarten, Samantha en met 2 nieuwe meiden Joy en Marloes.
Het plan was om tot ongeveer 10 december te werken, voordat ik weer verder zou reizen. Helaas kwam daar op 3 december abrupt een einde aan, met het verschrikkelijke bericht uit Nederland. Meteen besloten om terug te gaan, maar het was goed om weer 2 weken thuis te zijn. Maar zoals ik toen ook al dacht, life goes on. M'n moeder had ook gewild dat ik het af zou maken.

23 december ben ik weer terug gekomen in Australie. Eigenlijk had ik gelijk besloten om eerst even verder te reizen, en later te gaan werken. Eerst naar Bundaberg geweest om mijn spullen op te halen, goed om Maarten en Samantha (die daar nog zaten) even te zien. Daarna vertrokken naar Hervey Bay om mijn Fraser Island Tour te doen. Fraser was echt super: 4wd gereden in het zand, prachtige meren bezocht en ook een hoop wilde dingo's gezien. Een hele leuke groep wat ook erg prettig was.

Na de Fraser Tour ben ik met een nieuwe reismaat, Rony vertrokken naar Rainbow Beach. Daar een dag verbleven, voordat we vertrokken naar Brisbane, waar een andere Duitse reismaat Tobias is aangesloten.
Paar heerlijke dagen gehad tot nu toe. Gezellig oud en nieuw feestje gehad ook. Morgen vertrekken we voor 3 dagen naar Surfers Paradise, en daarna gaan we proberen om naar Byron Bay te gaan. Na Byron Bay gaan we naar Sydney, en rond de 11de hoop ik in Melbourne te zijn aanbeland. Hoop mooie dingen voor de boeg zoals chillen op prachtige stranden, Blue Mountains in Sydney, Australian Open in Melbourne. Nee vervelen, dat ga ik mij niet snel. Ik ga maar eens een duik nemen! Take care, cheers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Max

23 jarige die gaat backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland

Actief sinds 16 Sept. 2015
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 6445

Voorgaande reizen:

22 September 2015 - 10 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: