Surfen en Cairns - Reisverslag uit Sydney, Australië van Max Vos - WaarBenJij.nu Surfen en Cairns - Reisverslag uit Sydney, Australië van Max Vos - WaarBenJij.nu

Surfen en Cairns

Door: Max Vos

Blijf op de hoogte en volg Max

01 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Inmiddels is het 1 oktober en verblijf ik nog met 8 overgebleven groepsgenoten in Sydney, nu dan wel in het centrum.

Wat ik in het vorige verslag was vergeten te zetten was dat ik bij de indeling van de groepjes nog geruild had van kamer. Ik had het gevoel dat ik mn huidige groep samen zou rondtrekken en dat blijkt ook.

Afgelopen weekend voor het eerst wezen stappen in Sydney (sorry Nez was mn Ronaldo shirt vergeten aan te doen). Erg gezellig gehad! Ook hebben we nog een grote wandeling gemaakt dat weekend (Botanische tuinen en Sydney Opera House bekeken). Na veel lopen dachten we even een biertje drinken in de Botanische tuinen. 7 biertjes, 54 dollar (rond de 35 euro). Oeps!

Maandag was surfdag (mn eerste tour) > yeah!! Het surfen was echt supervet om te doen. Maar ik had me wel een beetje vergist, het was toch erg lastig! Hele uitleg gehad waardoor ik de zon al voelde branden op mn kalende bolletje (ja tennisvrienden ik heb me meerdere keren ingesmeerd met factor 50) Gelijk rood in mn gezicht natuurlijk aan het einde van de dag, zucht.... En de zomer moet nog beginnen hier. Gelukkig hebben ze extra, extra beschermende zonnenbrand hier, lucky me :) Uiteindelijk 3x kunnen staan op mn surfplank, op een golf. Heel gaaf! Dinsdag regeldag gehad: rond oud en nieuw verblijf ik in in ieder geval in Sydney! Woensdag vertrokken we naar Sydney Centre naar een hostel met een leuke groep: Maarten, Samantha, Bjorn, Lieke, Jimmy, Dennie, Sander en ik. Gelijk savonds wezen stappen in de bar naast ons hostel. Man man man, wat een gezellige avond weer. Vandaag voor het eerst een duik genomen in de zee/oceaan bij Bondi Beach: heerlijk! en wat een helder water!

Morgen vertrek ik met Sander en Dennie per vliegtuig naar Cairns! De anderen gaan op surfkamp wat ook echt heel gaaf is. Wil ik misschien later nog gaan doen. In Cairns is genoeg te doen, dus ik vermaak me wel. Anyway: Sydney, I will be back!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Max

23 jarige die gaat backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland

Actief sinds 16 Sept. 2015
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 6447

Voorgaande reizen:

22 September 2015 - 10 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: