Sweet ass bro! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Max Vos - WaarBenJij.nu Sweet ass bro! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Max Vos - WaarBenJij.nu

Sweet ass bro!

Door: Max Vos

Blijf op de hoogte en volg Max

21 Juni 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

We zijn een week verder, en het einde in NZ komt angstig dichtbij.

In Lake Tekapo zagen we een hoop sterren en zelfs de planeten. Ook ben ik daar niet heel erg in thuis, het is de 2de beste plaats ter wereld waar je de sterren en planeten kunt zien. Na Tekapo zijn we in Christchurch geweest. Een stad verwoest door aardbevingen en een plek waar je niet graag lang wilt zijn. Ik kwam wel een goede maat van mij Chris tegen, die ik ontmoet had in Bundaberg. Ik zie hem nog wel de hele wereld rondreizen voor hij weer terug in Duitsland komt. Gaaf als iemand dat doet.

Na Christchurch zijn Till en ik naar Kaikoura gegaan. Een prachtige plek en een hoop bergen. De kust ligt vol met zeehonden. Grappige beesten maar ze zijn niet erg gediend van mensen die dichtbij ze komen. Een toeriste werd bijna gebeten. Een gewaarschuwd mens telt voor ....

Na Kaikoura waren Till en ik in Wellington.
For f*ck sakeeeeee, waarom wist ik niet dat de All Blacks tegen Wales moesten spelen in Wellington,. Voor een kaartje was ik natuurlijk veel te laat.
We vertrokken Wellington iets eerder om de Tongariro Crossing te doen.

Een van mijn hoogtepunten, het is met recht de mooiste wandeling van NZ. Prachtige bergen, schitterende meren en meer dan eens een adembenemend uitzicht. Een paar Aziaten wilden het wel heel graag. Ze misten de bus, en pakte dan maar de taxi. Een slordige 260 dollar moesten ze betalen. Ehm, okay!

Taupo sloten we af met de All Blacks wedstrijd, helaas keken we dat op de tv. Niet heel veel mensen waren op de been.

Inmiddels ben ik weer bij me tante in Rotorua, waar ik flink in de watten wordt gelegd. Een spa in de tuin, niks mis mee.
Na Rotorua zoek ik mn familie in Auckland nog even op. Het diepe noorden moet ik helaas skippen. Dan zit NZ er op. Sweet ass bro!!!, zoals de locals en vooral mijn buschauffeur altijd zei
Begin juli terug naar de plek waar het allemaal begon: Sydney.
En daarna? Het volgende avontuur.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Max

23 jarige die gaat backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland

Actief sinds 16 Sept. 2015
Verslag gelezen: 990
Totaal aantal bezoekers 6412

Voorgaande reizen:

22 September 2015 - 10 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: