Laatste deel van de oostkust - Reisverslag uit Sydney, Australië van Max Vos - WaarBenJij.nu Laatste deel van de oostkust - Reisverslag uit Sydney, Australië van Max Vos - WaarBenJij.nu

Laatste deel van de oostkust

Door: Max Vos

Blijf op de hoogte en volg Max

12 Januari 2016 | Australië, Sydney

Inmiddels is het nu 12 januari en ben ik aan het wachten op de trein naar Melbourne.

Afgelopen periode heb ik vooral heel veel stranden en leuke plaatsen bezocht. We begonnen in Surfers Paradise, waar we drie heerlijke dagen gehad hebben. Het strand was super relaxed, en de stad heel levendig. De stad wil zich een beetje voordoen als Miami, en dat lukt aardig. Mensen met een hoop dollars verblijven er. Een groot strand en dure winkels zijn er ook. Daarom hadden we in Surfers ook een prima hostel.

Daarna twee dagen naar Byron geweest. Hele relaxte stad en als het niet zo duur en vol was geweest, dan had ik daar graag langer gebleven. Gelukkig konden we er 1 nacht, maar wel 2 dagen blijven. Behalve op het strand zijn we ook naar het Lighthouse gelopen (prachtig uitzicht) en heb ik ook weer een keertje gesurfd.

Na Byron zijn we vertrokken naar Sydney, waar ik op 7 januari savonds mijn verjaardag gevierd heb met vrienden in Ivy s Lounge Bar, een hele bekende club in Sydney. De dagen er na ben ik naar een heel mooi aquarium geweest, en heb ik de beide, mooie stranden (Bondi Beach en Manly Beach) ook weer eens bezocht. De Blue Mountains waren ook schitterend, waar we zondag geweest zijn. Gisteren hebben we nog de wandeling van Bondi naar Coogee Beach gemaakt, en het uitzicht gaat nooit vervelen. Ten slotte had ik vandaag een rustig dagje, waarbij ik toch nog Emma (vriendin van een goede maat van me Thijs) gezien en gesproken heb. Leuk om weer eens iemand uit me vriendenkring uit Nederland te spreken. Next stop Melbourne! Waar Dennis Storm nu aan het filmen is voor 3 op reis, en waar Lleyton Hewitt zich voorbereid op zijn afscheid. Bij aankomst morgenochtend is het vrij fris, 42 graden. Gaat nog wat worden met m'n verbrande armen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Max

23 jarige die gaat backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland

Actief sinds 16 Sept. 2015
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 6430

Voorgaande reizen:

22 September 2015 - 10 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: